The Guestbook content from April 2001
Gästboksinnehåll från April 2001
--------------------------------------------------------------------------------
Namn: The Brothers
Datum: Fredag den 27 april 2001 10.50
Meddelande:
Hemma igen! Gästboks arkiven kan nås från framsidan. Tack för alla inlägg och mail vi fick under vår underbara resa, ha det så bra och sköt om er. /Pär och Olle
--------------------------------------------------------------------------------
Namn: The Brothers (eng)
Datum: Fredag den 27 april 2001 10.48
Meddelande:
Home again, you can find the archive of the gustbooks on the home page. Take care. /Pär and Olle
--------------------------------------------------------------------------------
Namn: Mattias&Elizabeth
Datum: Torsdag den 26 april 2001 3.12
Meddelande:
Howdy! This is from Ft. Worth TX. It was great to have you come and visit. We had so much fun. We miss ya'll already. Hope you are having fun in Chicago and a safe trip back to Sweden. Keep enjoying your vacation while it lasts. It was so nice meeting ya'll. Mattias is very lucky to have such wonderful cousins in his family. I hope to see you when I come and visit him this summer. Big hugs, Mattias and Elizabeth
--------------------------------------------------------------------------------
Namn: Mark Jones
Datum: Söndag den 22 april 2001 16.27
Meddelande:
Guys, I see that you're going to be in Chicago right now. If you're reading this and you're in Chicago - I'm sorry that I'm not there right now. I'm in Lisbon, but will be returning to Chicago on the 25th (I think the day you leave). Anyway, call and leave a message -- or visit Brad he'll be home. Our home number is 312-255-1730. I hope to see ya all soon. Mark
--------------------------------------------------------------------------------
Namn: Richard & Anne Swartling
Datum: Lördag den 21 april 2001 13.21
Meddelande:
Jaa Grabbar..... Nu börjar det dra ihop sig. Vi ser fram emot att få träffa er och höra om alla upplevelser ni haft. Ni har Genom era hemsidor lyst upp tillvaron i ett ovanligt blött och trist Sverige under hela vintern/våren... Välkomna hem! Kramar
--------------------------------------------------------------------------------
Namn: Lotta Bäckvall
Datum: Onsdag den 18 april 2001 17.35
Meddelande:
Hej på er grabbar :-) Nu blir jag avundsjuk på er som har varit på alla ställen jag vill till. Nästa gång kan väl jag få följa med :-) Kram/tremänningen Lotta med familj.
--------------------------------------------------------------------------------
Namn: Kurt & Eva Bäckvall Järbo
Datum: Söndag den 15 april 2001 18.01
Meddelande:
Hejsan grabbar. Vilken fantastisk resa ni är ute på. Vi saknade er uppe i Järvsö vid Jannes & Karls födelsedags & familjemiddag på Påskaftonen. Ha en bra fortsättning Hälsningar Kurt & Eva
--------------------------------------------------------------------------------
Namn: Mor och Far
Datum: Lördag den 14 april 2001 9.00
Meddelande:
En Påsk hälsning från ett fantastiskt Harsa i Järvsö. Vi sitter i stugan på Påskaftons morgon och ser ut över sjön och en strålande sol. Det är 50 cm snö och kanonskare som håller att gå på. Vi hade -10 i natt. Vi länktar nu efter att få träffa er igen. Välkommen hem till våren i Sverige. En riktigt stor Påskkram på er båda.
--------------------------------------------------------------------------------
Namn: Polly Lintott
Datum: Tisdag den 10 april 2001 3.25
Meddelande:
Hi, I'm Oliver's sister, Polly, and he and Loes sent me your web address today. I'm really interested to see your beautiful photos and clips from S. America. It looks stunning and I envy you! Enjoy the rest of your travels and good luck! best wishes, Polly Singapore 10.04.01
--------------------------------------------------------------------------------
Namn: Anders Larsson, f.d. Nybo
Datum: Söndag den 8 april 2001 21.01
Meddelande:
Hejsan! Vilken resa och intressant hemsida, för oss hemmasittare. Perfekt sysselsättning att gå in och kolla en söndagskväll som denna. Ser fram emot fler hemsidebesök. Hoppas ni klarar av att återkomma till Sverige och den gråa vardagen, utan att bli allt för uttråkade. Ha det så bra!
--------------------------------------------------------------------------------
Namn: The Brothers
Datum: Lördag den 7 april 2001 1.33
Meddelande:
Hejsan! Kommentaren om layouten forstod vi inte riktigt, kan det vara 1:a april kanske?!? For sarskilt snyggare layout har det aldrig varit... Vi har nu kommit till Orlando, skont att komma till civilisationen efter nastan 2 manader i Syd Amerika. Imorgon ska vi aka och titta pa en uppskjutning av en rymdfarja. Gastbokens inlagg fran Mars finns under arkiv. Nagra filmer fran Galapagos finns nu pa natet, bilder med kommentarer kommer om nagra dagar. Vi far ofta fragan om vad vi tyckt varit bast - det ar valdigt svart men vi har gjort ett forsok att lista dom 12 basta sakerna pa en sida som vi kallar "Våra topp 12 upplevelser" /Par och Olle
--------------------------------------------------------------------------------
Namn: Fam. Forslund
Datum: Söndag den 1 april 2001 22.29
Meddelande:
Hej hej på er grabbar. Vädret i Ljusdal e +16 grader och det är strålande sol och mycket snö (än). Jag själv har det bara bra och det har de andra i familjen också. Jag måste påpeka litet på er sida. Det är mycket bra innehåll på den, men snälla, vart har ni gjort av layouten? Ok,det ska bli roligt att få träffa er snart igen. Kram Cesar, Ceymor och Lolita