The Guestbook content from March 2001
Gästboksinnehåll från Mars 2001


--------------------------------------------------------------------------------
Namn: Faster Mona
Datum: Lördag den 24 mars 2001 9.02
Meddelande:
Hej Pojkar! Det var ett tag sen jag satt här och tittade på era bilder. Det är så kul att följa er lite på er resa. Jag blir sittande här ganska lång stund eftersom det inte blir alltför ofta. Ser fram emot att få träffa er efter hemkomsten. Här har vi ju fortfarande vinter, men vårsolen börjar bli härlig nu på dagarna. 12 grader kallt i morse Kramar Faster, Janne hälsar

--------------------------------------------------------------------------------
Namn: Johan Persson
Datum: Fredag den 23 mars 2001 8.13
Meddelande:
Jag kan konstatera att somliga har det ganska bra, för oss andra som finns kvar i fosterlandet och arbetar för utveckling och tillväxt återstår bara att titta på bilder och möjligen få åka till Öland då och då. Man det är klart. Åker man i november så missar man ju några dagars rådjursjakt så lite skadeglädje kan ändå uppbringas. Ha det så bra Johan Persson

--------------------------------------------------------------------------------
Namn: Lena Halling
Datum: Tisdag den 20 mars 2001 19.35
Meddelande:
Jag menade självklart att det kanske var sol ni hade tröttnat på och inte snö. Den varan kanske ni inte har haft så gott om! Ha det!! :-)

--------------------------------------------------------------------------------
Namn: Lena Halling
Datum: Tisdag den 20 mars 2001 19.33
Meddelande:
Hör att ni har det bra och att ni snart är på väg hem. Om ni skyndar er kanske ni hinnar med lite underbar vårvinter med snö och massor av sol i Hälsingland. Ni kanske har tröttnat på snö men vad går väl upp mot en solig dag på isen med några angeldon uppe?! Ha det!! Kram Lena

--------------------------------------------------------------------------------
Namn: Leif A
Datum: Måndag den 19 mars 2001 19.06
Meddelande:
Hejsan grabbar, Himla kul att följa era bravader alltså !! Ni är er lik. Inga hämningar någonstans. Utelämnar till omvärlden att ta hand om er...Suck Hoppas allt varit som ni önskat. Nu närmar sig ju verkligheten snart med stormfart då det gällerr att acklimatisera sig till svenska förhållanden igen. Just nu -5 grader kl 19:00 i Arboga. Har varit en kanondag med sol och lagom temp. Synd att man jobbar bara. Måste försöka ta mig uppgenom i sommar och hälsa på i hus och stugor. Ha det gott och sköt om er. /Leif

--------------------------------------------------------------------------------
Namn: The Brothers
Datum: Måndag den 19 mars 2001 1.40
Meddelande:
Hejsan! Allt ar bara bra, befinner oss nu i Quito, Ecuador. Det ar regnigt och kallt, alla butiker tom bokhandel och kiosker har vakter med pump-hagel-gevar. Lite bissart! Dessutom har man US dollar som sin lokala valuta sedan en manad tillbaka... Nu har vi lagt upp 9 nya sidor med bilder bla fran Peru. Vi nadde max gransen pa passagen (20 Mb) och maste ta bort filmsnuttarna. Vi jobbar pa att fa mer plats - det kanske inte lyckas sa om nagon har mojlighet att hjalpa oss - maila par.fack@telia.com. Som ni kan se i var "future trip plan" sa finns lite forandringar. Vi har forutom att ha bokat resa till djungeln och Galapagos aven bokat om resten av vara flygbiljetter. Ha det, skot om er. /Par och Olle

--------------------------------------------------------------------------------
Namn: Daisy Balkin Rung
Datum: Måndag den 19 mars 2001 0.59
Meddelande:
Hej Olle! Oh så kul att höra ifrån dig. Och vilkaen resa vilka bilder - det är ju nästan så att man blir avundsjuk. Just nu minus 10 utanför fönstret... härhemma i Sthlm. Brysselianaregänget saknar dig och när du kommer hem tar vi en middag med allt vad som tillhör. Sälen utan dig i år var konstigt men undertecknad försökte så gott det gick. Åkte bl a motorcykel upp och ner i backarna - trot om du vill. Men hon är 43 kg lättare än vi sågs sist - så nu går det att ta plats på bönpallen. Massor med kramar Olle -

--------------------------------------------------------------------------------
Namn: Martin Smeding
Datum: Söndag den 18 mars 2001 15.52
Meddelande:
Jasså Pär du har nu tagit dykcert, visst är det en underbar värld! Sussi hälsar, vi skall ju ha barn 24/6 så jag får passa på att dyka innan man blir en upptagen far. Hälsa bror! mvh martin smeding

--------------------------------------------------------------------------------
Namn: Sari Siltala
Datum: Söndag den 18 mars 2001 9.06
Meddelande:
Hi there Pär and Olle, Lots of regards from COLD un-united... Stay in safe, smile a lot, enjoy travelling ... Love sarice

--------------------------------------------------------------------------------
Namn: Lena Andersson
Datum: Onsdag den 14 mars 2001 11.16
Meddelande:
Kul att följa er resa runt om i världen. Förstår att Rio var helt i er smak. Här i Stockholm skiner vårsolen och kommunikationskonsulterna njuter åter av livet efter några veckor i mörkret med årsredovisningsproduktion. Var i Kilafors i helgen och spanade in Hälsingland. Vet du Olle att jag har en tidigare hälsing här i mitt nätverk på byrån? Trevlige AD:n Conny Noremark. Hej hopp, Lena

--------------------------------------------------------------------------------
Namn: Pelle Bergman
Datum: Söndag den 11 mars 2001 16.28
Meddelande:
Tack för alla fina vykort!!!!

--------------------------------------------------------------------------------
Namn: The Brothers
Datum: Fredag den 9 mars 2001 5.00
Meddelande:
Hej igen! Nu finns gastboks arkivet for februari uppe samt bilder fram tom Rio. Efter en intressant dag i Lima dar vi forutom att fixat rundresa till bla Mucho pitcho (gamla Inka staden) sa har vi gjort en rejal rundtur i Lima. Imorgon bitti flyger vi till Cusco och borjar var ¨Inka inlevelse¨. /Par och Olle

--------------------------------------------------------------------------------
Namn: The Brothers
Datum: Torsdag den 8 mars 2001 1.59
Meddelande:
Har nu lamnat Hakan i Rio, han ar pa vag hem, vi mellanlandar just nu i Santiago pa vag till Lima, Peru. Vara tva veckor tillsammans har varit underbara och vi far passa pa att gratulera Hakan som vann den sista "Chicagon" pa 4 Ess och en Kung... Allt ar bara bra, mer bilder samt Gastboksarkivet for mars kommer inom kort upp pa hemsidan. /Par och Olle

--------------------------------------------------------------------------------
Namn: Torbjörn
Datum: Onsdag den 7 mars 2001 21.02
Meddelande:
Enligt bilderna verkar ni haft ett riktigt trevligt i Rio - visst är det en fantastiskt vacker stad. Sao Paulo är skittråkigt i jämförelse. Det är bara - som ni påpekar - stort. Jag hoppas även att ni löste ev problem med valuta och språk. Hann ni med att se något annat? Ser fram mot några beskrivningar och erfarenheter av Rio. take care hälsningar Tobbe